Asistenta medicală apare în registrele deceselor la câteva zile după episodul leșinului la vaccinarea Pfizer

O asistentă medicală din Alabama, în vârstă de 30 de ani, a fost înregistrată ca decedată în căutări publice la opt zile după ce a primit vaccinul COVID-19 al Pfizer și a leșinat, în ciuda faptului că „verificatorii de fapte” din mass-media și spitalul ei au susținut până pe 21 decembrie că este în viață.

Căutările în registrele de deces pe SearchQuarry.com (recorded on this video) și o altă căutare pe 25 decembrie a Ancestry.com și postată pe Twitter, arată asistenta medicală Tiffany Dover (născută Pontes) ca decedată. Acest lucru indică faptul că moartea ei aparentă s-a întâmplat cândva după ce a primit public vaccinul COVID-19 pe 17 decembrie.

Fotografii și un scurt videoclip postat pe Twitter pe 21 decembrie de către angajatorul ei, CHI Memorial Hospital din Chattanooga, a arătat-o ​​pe asistenta Tiffany în picioare alături de un grup de colegi care țineau diverse postere care susțineau vaccinurile COVID și unul special sprijinind-o pe Tiffany. Postul TV local și alții au pulicat aceleași imagini. Dar link-ul postat de CHI Memorial Hospital pe 21 nu a funcționat când a fost accesat pe 31 decembrie.

Debunked: No, this US nurse who fainted after her Covid-19 vaccine has not  died

Asistenta Tiffany era o mamă căsătorită, avea doi băieți și locuia în Higdon, Alabama, la aproximativ 40 de minute de mers cu mașina peste granița statală de Chattanooga. A doua zi după leșin, ea a spus presei că are o afecțiune care provoacă frecvente amețeli și leșin. Leșinul este o reacție obișnuită de vaccin cu sincopa denumirii medicale, deși în cazul asistentei Tiffany nu s-a întâmplat decât la 17 minute după ce a primit injecția. Videoclipul a devenit viral pe internet și pe canalele de știri.

După inevitabila afirmație nebună online că infirmiera Tiffany a murit în fața camerei, mass-media și site-urile de „verificare a faptelor” s-au accelerat, negând evidența. Nu, au subliniat ei, ea a leșinat și era în viață a doua zi și că vaccinul „nu are nimic de-a face cu” leșinul ei. Dar aceleași canale și site-uri media au rămas tăcute, la fel ca și Spitalul Memorial CHI, care refuză accesul la ea, presupus din cauza cererii sale de confidențialitate.

Spitalul și Tiffany însăși, dacă ar fi în viață, ar putea pune capăt cu ușurință tuturor acestor speculații legate de o tragedie familială, făcând pur și simplu o apariție publică. În schimb, acum pare că managerii de criză ai lui Pfizer au preluat și acoperă întregul episod cu o strategie „să nu spui nimic și să aștepți”. La fel de vinovați sunt și canalele media care au tăcut.

Decesele după vaccinare sunt relativ rare, dar nu mai puțin frecvente. Au existat 202 astfel de decese raportate Serviciului de Informare a Evenimentelor Adverse ale Vaccinurilor (VAERS) în 2019 dintr-un total de 60.214 raportate. Dar aceste rapoarte sunt furnizate în mod voluntar și reflectă doar o mică parte din toate evenimentele adverse, astfel încât numărul deceselor ar putea fi mai mare, în special pentru copii, ale căror decese după vaccinare sunt adesea înregistrate ca SIDS sau SUDI și alte variate acronime.

cairnsnews ar fi interesat să audă de la orice persoana pe terenul din Chattanooga sau Higdon. Vă rugăm să lăsați detalii în secțiunea de comentarii de mai jos.

Tradus din Cairnsnews.org

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *