Numărul cazurilor corona este fals si măștile de protecție un pericol pentru sănătate

Mii de medici din prima linie a frontului sunt într-un conflict de conștiință. Ei nu mai pot înțelege numărul cazurilor corona raportate de guverne, mass-media și Institutul Robert Koch cu privire la infecții, decese și măsuri [weiterlesen]

Corona-Verharmlosung oder notwendiger Widerspruch? Hausbesuch bei  YouTube-Doc Uli

Timișoara Fără Mască - Numărul cazurilor de corona este fals, iar măștile  de protecție sunt un pericol pentru sănătate. | Facebook

Potrivit medicului Dr. Ulrich Krämer lipsește orice abordare științifică pentru un al doilea val. El subliniază fluctuațiile sezoniere obișnuite ale numărului total de decese în decurs de un an – iar numărul total nu a fost niciodată excepțional de mare pe parcursul crize corona. Autopsiile efectuate la Hamburg și Zurich au arătat că mulți oameni în vârstă nu au murit din cauza noului coronavirus, ci de embolie pulmonară.

Corona: UKE-Rechtsmediziner Püschel kritisiert Robert-Koch-Institut -  Hamburger Abendblatt

Alții au murit de coronavirus ca urmare a unor boli anterioare, așa cum a afirmat o asistentă medicală tânără dintr-o secție pentru bolnavi de corona din Göppingen, lucru dovedit și de numeroasele autopsii efectuate de patologul Klaus Püschel. Interesant este că Institutul Robert Koch nu a considerat necesară această diferențiere prin autopsie, ci a alimentat inutil panica despre corona!

Într-un mesaj video numit „discurs furios”, Dr. Ulrich Krämer a exprimat la sfârșitul lunii mai 2020 suferința sa interioară după cum urmează: „[…] Pur și simplu nu mai am chef să spun nimic; pentru că nu pot face nimic împotriva acestor creiere politice. Continuă să meargă pe aceeaşi cale, chiar dacă sunt contrazişi de o mulțime de profesori de renume. Între timp există […] zeci de mii de medici ce se ocupă în fiecare zi de pacienți pe front și care nu mai pot înțelege aceste cifre publicate! Da, nimic nu e corect în spate și în față. […] Timp de 5 săptămâni […] niciunul nu a tușit sau i-a curs nasul. […] Aceşti idioţi să mă lase în pace cu rahatul lor, pe care îl răspândesc încontinuu …”

Este condamnabil să vorbești despre ceva cu care nu te poți descurca? Mulți oameni se întreabă dacă purtarea unei măşti de protecție peste gură și nas impusă de politică este justificată pe baza numărului incorect de cazuri corona? La fel ca și în cazul medicamentelor, există totuși efecte secundare şi la purtarea așa-numitei „măști de protecție” – cum ar fi: Respirația printr-o mască pe o perioadă lungă este ca auto-intoxicare. Deoarece o parte din substanțele pe care corpul le elimină prin respirație sunt inhalate din nou. În același timp, nivelul de oxigen din sânge scade treptat, în timp ce toxinele gazoase rămân tot mai mult în organism. Viteza de gândire scade, corpul încetinește la orice nivel, ceea ce poate duce la leșin. Șoferii care poartă măști se pun în pericol pe ei și pe cei din jur. Nu ar trebui să le fie cunoscute aceste conexiuni politicienilor care răspândesc panica despre coronavirus și impun măsuri obligatorii? – kla.tv

AICI găsiți articole și videoclupuri (și) în limba română, „conspiraționiste” conform unor jurnaliști de stânga, ca de exemplu Marie Richter, autoarea acestui articol. Marie Richter este Managing Editor la NewsGuard cu sediul în Germania.

Marie Richter spune:

kla.tv este un canal de știri TV online în limba germană cu sediul în Elveția care publică frecvent afirmații false, inclusiv despre atacurile din 11 septembrie, pandemia COVID-19 și siguranța vaccinurilor.

Sektenführer Ivo Sasek: Der "Apostel" und seine Jünger - ORF-Programm -  derStandard.at › Etat

Kla.tv este deținut de Ivo Sasek, un lider de sectă elvețian și autor al textelor religioase și conspirative. Pagina Imprint a site-ului afișează o adresă în St. Margrethen, Elveția. Sasek este fondatorul Organische Christus-Generation (Organizația Hristos-Generație), o sectă fundamentalistă creștină care a promovat metode educaționale controversate, inclusiv pedepsele corporale și interzicerea educației sexuale. Secta are „aproximativ 2000 de adepți”, potrivit Centrului de informare a sectelor din Renania de Nord-Westfalia.

Zensur-Zeitung (ziar anti-cenzură), care critică organizațiile media oficiale și promovează teoriile conspirației asupra atacurilor teroriste, schimbărilor climatice, homosexualității și crizei euro. Sasek a scris peste 30 de cărți, inclusiv „Biblia – Scriptura sacră sau evreiască carte de conspirație? ”(„ Die Bibel– Heilige Schrift oder jüdischesVerschwörungsbuch? ”) și„ Educați [copiii] cu viziune! ” („Erziehe mit Vision!”).

Sasek și numeroși membri ai familiei sale operează mai multe site-uri web, inclusiv Sasek.News, Sasek.TV, Familie-Sasek.ch și OCG-Jugend.com.
Potrivit unui raport al ziarului Zeit din ianuarie 2020, evenimentele organizate de Sasek prezintă deseori teorii ale conspirației antisemite.

The illogic of holocaust denial trials in Germany | Carolyn Yeager

În 2012, negationista Holocaustului Sylvia Stolz a vorbit la un eveniment al Coaliției Anti-Cenzură organizat de Sasek, după care a fost condamnată la un an și opt luni de închisoare pentru „Holocaustdenial” („Holocaustleugnung”), potrivit Zeit. Sasek, care a fost acuzat și de discriminare rasială, a fost achitat în 2018 de către Curtea Regională Chur. Kla.tv a publicat ocazional conținut antisemit, inclusiv despre familia Rothschild, într-un documentar intitulat „Controlul Rothschild”. Site-ul – care folosește numele Kla.tv și KlagemauerTV în mod interschimbabil – afirmă pe pagina sa AboutUsKla.tv are „165 de filme și studiouri de sunet cu peste 213 de prezentatori … ”

Site-ul este disponibil în 66 limbi. Canalul popular YouTube al site-ului, KlagemauerTV, republică, de asemenea, videoclipurile site-ului. Site-ul nu difuzează publicitate. Conform paginii Despre noi a acestui site, Kla.tv este rulat pe o „bază voluntară”. Numele site-ului, Klagemauer (Zidul Plângerii), pare a fi o referință la vechiul sit religios din Ierusalim, unde închinătorii evrei plasează rugăciuni scrise în crăpăturile zidului.

Kla.tv afirmă pe pagina Despre noi „Klagemauer TV disimulează minciuni ruine ale presei și mijloace de informare înșelătoare!” Pagina Focus (Brennpunkt) a site-ului descrie videoclipurile ca oferind „Voci importante disidente împotriva raportării mass-media, pentru formarea opiniei libere și necenzurată”.

Site-ul publică videoclipuri și emisiuni într-o varietate de formate, inclusiv știri zilnice de seară, filme de lung metraj și interviuri. Videoclipurile sunt organizate cronologic, precum și subiectul, secțiuni pentru educație, sănătate și medicină, ideologie, cultură, mass-media, politică, justiție și drept, terorism, mediu, tehnologie, economie și știință. Site-ul prezintă în mod proeminent „trendingtopics” pe pagina sa de pornire, inclusiv videoclipuri critice pentru 5Gtechnology și elite globale.

Articolele tipice au apărut sub titluri, inclusiv „Înapoi la metodele Stasi prin vaccinare obligatorie?” ; „Behind the mask of peace – hybrid warfare” („În spatele măștii păcii – Războiul hibrid”); și „Cuptor cu microunde: prieten sau dușman?” Kla.tv publică un conținut de satiră în secțiunea SatiricallySerious (Satirisch Ernstes).

Majoritatea videoclipurilor includ o listă de surse și linkuri. Videostipic se bazează pe rapoartele altor mijloace de informare în masă, inclusiv pe site-urile pe care NewsGuard nu le-a considerat fiabile, inclusiv Connectiv.Events, Watergate.tv și RT Deutsch.

Kla.tv a publicat numeroase afirmații false. Exemplu Forex, un videoclip din februarie 2020, intitulat „Thecoronavirus:„ Produs aleatoriu ” sau utilizat în mod specific ca armă biologică?” („Das Coronavirus:‘ Zufallsprodukt’oder als Biowaffe gezielt eingesetzt? ”), a sugerat că virusul COVID-19 este o armă biologică. O altă indicație a faptului că coronavirusul ar putea fi o armă biologică deliberată este faptul că anumite triburi, în special chineze și japoneze, sunt genetic mult mai periclitate de coronavirus decât alte popoare, cum ar fi arabii și europenii”, a afirmat videoclipul. Pentru a susține această afirmație, site-ul s-a bazat pe declarațiile a doi virologi și pe rapoartele site-urilor conspirative Connectiv.Events și GlobalResearch.ca * Deci, toate site-urile și autorii, specialiștii, care sunt împotriva versiunii oficiale, care aduc argumente știintifice, sunt «conspirationiști» care trebuie demascați.

Nu există dovezi că anumite naționalități sunt „genetic” mai vulnerabile la virus și nici că virusul este o armă biologică creată în mod deliberat. Un studiu din martie 2020 publicat în revista Nature Medicin a concluzionat că virusul „nu este o construcție de laborator sau un virus manipulat în mod intenționat”. Un studiu anterior, publicat în februarie 2020 în revista Nature, a constatat că virusul COVID-19 este „96% identic la nivelul genomului întreg cu un coronavirus de liliac”. Un videoclip din aprilie 2020, intitulat „Forțat în pericol! Film documentar despre vaccinarea obligatorie ”(„ ZurGefahr gezwungen! Ein Dokumentarfilm über denImpfzwang ”), a inclus un segment numit „Dovedit: MMRvaccine provoacă autism ”, care susținea acest secret al SUA Documentul Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) publicat de un denunțător CDC în 2017 „dovedește că vaccinul MMR împotriva rujeolei, oreionului și rubeolei provoacă autism”. Videoclipul nu a identificat denunțătorul și nici nu a denumit raportul. (…)

Pagina de amprenta a Kla.tv furnizează o adresă de e-mail generală și un număr de telefon. Site-ul nu difuzează publicitate. Kla.tv nu a răspuns la două e-mailuri și mesaje de telefon NewsGuard, întrebându-se despre lipsa divulgării sale referitoare la proprietate, conducere editorială și creatori de conținut. Înregistrările domeniului Whois, site-ul a fost lansat în februarie 2012 sub numele Klagemauer.tv. Numele de domeniu s-a schimbat în Kla.tv în martie 2014. Până în 2016, Kla.tv a oferit un site separat pentru copii și adolescenți numit Jugend-TV.net (YouthTV), care a inclus conținut similar cu Kla.TV și a fost găzduit de prezentatori de vârstă mică. Site-ul a încetat să mai adauge un conținut nou după ce Comisia germană pentru protecția minorilor în mass-media a solicitat restricționarea unui anumit conținut pentru persoanele sub 18 ani și Oficiul Federal al Saxoniei pentru radio privat SourcesMedia a notificat site-ul „că protecția minorilor nu este suficient garantată”, conform Jugend-TV. Site-ul rămâne accesibil, deși nu au fost postate videoclipuri noi din iulie 2016. – Newsguardtech.com

Marie Richter

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *